Вам хочеться дізнатися всю підноготну про людину, що сподобалася. «А що всередині?», - думає малюк, з прагненням дослідника природи потрошачи нову іграшку. І ми абсолютно впевнені: вам так само цікаво проникнути в суть технології виробництва човнів Ладья.
У цьому варто розібратися і з практичних міркувань, адже купленому плавзасобу ви довіряєте власне життя та життя ваших близьких.
Секрети виробництва надувних човнів ПВХ від ТМ Ладья
Не лише ряд сертифікатів та великий гарантійний термін говорять про якість виробів нашого бренду. Цей огляд розкриває всі нові технології та секрети їх виготовлення. Цікаво? Тоді читайте!
Розкрий - почнемо від початку
Про склад та властивості ПВХ матеріалу, з якого виробляються надувні човни Ладья, ви можете прочитати у відповідному розділі - не повторюватимемося. Скажімо, що щільність п'ятишарової армованої тканини становить 850-950 г/м2 (залежно від типорозміру човна) для балонів човна і 1100 г/м2 - для матеріалу днища.
Це перевищує встановлені ГОСТом норми (за ГОСТом для гребного надувного човна або для моторки, потужність двигуна в якій до 3 л/с, підійде тканина щільністю 640 г/м2), а значить, робить надувний човен Ладья ще безпечнішим.
Досвідчені розкрійники забезпечують високу точність у виготовленні деталей. У цьому їм допомагають спеціальні лазерні апарати, - відповідність викрійці завдяки їм досягає одного міліметра. Людський фактор? Ми виключили його!
З'єднання деталей надувного човна ПВХ
Точна форма - лише половина справи. Основне навантаження у процесі експлуатації посідає шви човна (місця з'єднання деталей). Якісно виготовлені, при випробуваннях на розрив вони витримують більший тиск, ніж сам матеріал.
Висококваліфіковані клейники спочатку ретельно стиковують підготовлені деталі, потім з'єднують їх шовними стрічками за допомогою двокомпонентного клею на поліуретановій основі (тестування довело: клейка встик за допомогою підсилювальних накладок набагато надійніше, ніж звичайне склеювання внахлест або холодний; для човнів, роблячи виріб менш довговічним).
Двостороннє перекриття стикувальних ділянок забезпечує додаткову надійність конструкції. Після цього проводиться їхня високотемпературна обробка, що забезпечує консолідацію на молекулярному рівні, - розірвати такий шов можливо лише шляхом навмисного відшарування покриття ПВХ від його основи. З цією метою застосовується нове обладнання, що дозволяє з точністю до секунди розрахувати час дії. Це важливо: дуже тонка грань між взаємопроникненням шару в шар і руйнуванням полівінілхлориду.
Тестування результату
У процесі з'єднання деталей міцність стикування перевіряється ще тоді, коли наклеєно лише внутрішні шовні стрічки. Балони накачуються до тиску, що перевищує норму (номінальне становить 250 мілібар). Коли вони повністю готові, виріб проходить остаточний тест на повітронепроникність: контролюється тиск перед добовою вистійкою надутого човна і після нього.
Сланевий настил у човнах
Як сланевий настил ми використовуємо килимок-слань з бакелітової фанери, поцяткованої насічками, що створюють шорсткість покриття. Ця шорсткість виключає можливість послизнутися в човні. Сегменти-пайоли килимка (їх кількість залежить від довжини суденця) з'єднані міцними полівінілхлоридовими кишенями, що виконують, крім кріплення, функцію захисту бортів човна.
У складеному вигляді сланевий килимок надзвичайно компактний. А для встановлення його потрібно просто розвернути, - вам не доведеться самостійно збирати складну конструкцію, як було б, якби йшлося про набірне дно.
Навісний транець у човнах Ладья
Виготовлений за сучасними технологіями з високоміцної, особливим чином обробленої бакелітової фанери навісний транець у човнах Ладья має максимальну вологостійкість. Спеціалісти, що відповідають за виробництво човнів, розробили спеціальну систему кріплення транця, - вона найбільш ефективно розподіляє і утримує вагу мотора, а також гасить створювані ним вібрації.
Додаткова система безпеки
Навіть найміцніші ПВХ матеріали для човнів можуть бути пошкоджені - у цій ситуації в гру вступає розроблена конструкторами Ладьї додаткова система безпеки. Ви вже знаєте: будь-який якісний надувний човен складається з кількох балонів; якщо один луснув, що вистачить, щоб дістатися до берега.
Спеціальні герметичні міжбалонні перемички, що використовуються нами, роблять суденце, що потрапило в аварію, практично непотоплюваним. Вони є своєрідними регуляторами тиску. Коли з пробитого балона починає виходити повітря, відповідна йому перемичка-мембрана, зроблена у вигляді конуса, автоматично вигинається у його бік. Т.ч. обсяг сусіднього гермовідсіку збільшується, даючи можливість підкачати його та додати човну вантажопідйомності.
Тепер ви знаєте "внутрішній світ" човнів Ладья, а зовнішні дані можете оцінити, глянувши на фото. На додаткові запитання з радістю нададуть відповідь консультанти, з якими можна зв'язатися за вказаними нижче телефонами. Вирішили купити човен ПВХ? Нехай ваш вибір буде правильним!