Популярне питання: днище надувного човна ПВХ Ладья поставлене з виносом на балони чи ні? Давайте подивимося! Попередньо визначимося з термінологією. Дно гребного надувного човна або моторного човна плоскодонки є одним шаром ПВХ-матеріалу. Тканина ПВХ закріплена по периметру між балонами.

Розглянемо гребний човен Ладья. Ви бачите: дно закріплене з виносом на балони та додатково посилене у місцях кріплення:

Як виглядає днище надувного човна Ладья

 Посилення є й у найкомпактнішої гребнушки - човна Ладья ЛТ-190:

Як виглядає надувний човен знизу - Ладья ЛТ-190

Звісно ж, у великих гребних човнів Ладья - у всього модельного ряду завдовжки 220 - 310 см - вони також е:

Як виглядає днище гребного надувного човна Ладья

Як виглядає днище для надувного човна під двигун?

Моторний човен Ладья теж відрізняється плоским дном, встановленим з виносом на балони.

З боків периметр днища посилено 6-сантиметровим привальним брусом. Це класичні "лижі":

Як виглядає днище моторного човна Ладья

Також ми бачимо на фото моторного човна Ладья додаткове буксирувальне кільце в носовій частині. Воно розташоване під ручкою для перенесення та не має відношення до посилення днища. Однак є корисною зручністю.

Як виглядає днище кільового човна Ладья?

ПВХ човен з кілем також має дно, встановлене з виносом на балони. Воно, як і моторні човни, має "лижі". Плюс широку смугу привальника, яка захищає кіль:

Як виглядає днище кільового човна Ладья?

Як виглядає знизу кільовий човен Ладья