Кожні 5 років виробники надувних човнів, що поважають своїх покупців, сертифікують свою продукцію в Європі. Сертифікати СЄ є приємним доповненням до виданих Судовим Регістром України дозволів на кожну модель.

Надувні човни ПВХ Ладья - СЕ сертифікація

Крім обов'язкового державного, човни Ладья відповідають стандартам СЄ (сертифікації Євросоюзу). Давайте дізнаємось, у чому суть процедури СЄ. І, звичайно ж, побачимо фото!

СЕ-сертифікація надувних човнів ПВХ Ладья - купити човен із сертифікатом СЕ

- Навіщо мені сертифікований у Європі човен, якщо я живу в Україні?

- У чому практичний зміст процедури?

- Чи коштуватиме такий плавзасіб дорожче?

Сьогодні ми розповімо про всі нюанси, що Вас цікавлять. Почнемо з актуальної в наші непрості часи ціни питання.

Для України ціна на надувні човни Ладья залишиться незмінною. Можливе незначне подорожчання може бути пов'язане лише зі збільшенням собівартості матеріалів. Тому що ПВХ для наших човнів ми купуємо імпортний, а непередбачуваність курсу валют, на жаль, відома всім.

Проведена нами євросертифікація не позначиться на вартості надувних човнів Ладья. Ви отримуєте додаткову впевненість у надійності та якості Вашого плавзасобу у вигляді сертифікованого човна ПВХ, - а ціна його залишається незмінною!

Випробування для нас та для Європи

Український Судновий Реєстр оцінює проект човна ПВХ, видаючи дозвіл лише у тому випадку, коли параметри човна повністю відповідають встановленим ним (Українським Судновим Регістром) нормативам.

Правильний, розроблений фахівцями з відповідним допуском проект дозволяє створити плавзасіб з апріорі високими морехідними характеристиками, а випробування дарують можливість перевірити ці характеристики насправді.

Європейська сертифікація - надувні човни ПВХ Ладья в Україні

Комісія (Бюро Сертифікації Ceskoslovensky Lloyd), що приїхала з Праги, підійшла до справи з усією серйозністю. Нами були надані проекти на кожну модель. Перед спуском на воду кожен човен зважувався, індивідуально та в комплектації. Комісія робила виміри зазначених у технічних характеристиках параметрів. Тільки після цього дійшло до басейну.

Перевірка максимальної вантажопідйомності за євростандартами передбачає завантаження відповідною вагою і додатково - заповненість підлягаємого випробуванням човна ПВХ водою. Про воду ми не знали. Сюрприз! Терміновий пошук насоса. Нервове прикидання, скільки знадобиться часу для заповнення всіх човнів водою вручну. Феєрична вдача: адміністратор басейну, що зацікавленно спостерігає за нашею метушнею, зізнається, що у них такий насос є. Спуск на воду першого човна ПВХ – ЛТ-330М.

Моторний човен Ладья ЛТ-330М на євросертифікації

Благоговіння до креслень наших конструкторів: завантажена під зав'язку і залита водою Ладья і не думає тонути! На фото видко, що плавучість моторного човна ПВХ Ладья збережена на досить безпечному рівні.

Місце проведення випробувань: м. Дніпро, басейн просто неба.

Забортна температура: -11 градусів.

Колотнеча. Мокрі сидушки та балони миттєво схоплюються морозним інеєм. На ньюму можна щось написати. Наприклад, назву моделі. Перед нами кільовий надувний човен Ладья типорозміру 350. Мороз, сніг, промерзання йому байдуже:

Кільовий човен Ладья типорозміру 350 на євросертифікації

Бачимо, що Ладья ЛК-350 більш ніж виправдовує зазначену в характеристиках вантажопідйомність 520 кг, навіть з урахуванням заливки водою.

Тестування стійкості "А якщо вона перевернеться?!", - щоб виключити подібні думки у людей, було проведено тестування стійкості. На фото навантаження на один балон.

Чотирьохмісна модель ЛТ-310МЕ має на увазі наявність у човні 4-х осіб, кожен вагою по 75 кг. Покладений на сидіння рівень показує, що кут нахилу відповідає допустимому:

Моторний човен Ладья ЛТ-310М на євросертифікації

Далі йде двомісна за специфікацією модель Ладья ЛТ-270-СТЕ з навісним транцем та рухомим заднім сидінням. Навантаження також розподілене ТІЛЬКИ на одному балоні. Вантажі, як бачимо, тримаються на дерев'яшках - народ пішов грітися. Рівень у наявності.

Зверніть увагу: цей надувний човен двомісний де-юре, а де-факто тестується як тримісний:

Євросертифікація надувного човна ПВХ Ладья ЛТ-270 - веслова модель

Тест на вантажопідйомність

На наступному зображенні одна з найпопулярніших в Україні та за кордоном моделей - моторний надувний човен Ладья ЛТ-310М.

Після спуску на воду було проведено замір показників при номінальному завантаженні. Це 4 особи. На фото троє та відповідна кількість млинців від штанги:

Євросертифікація моторного човна ПВХ Ладья ЛТ-310М

Далі – повне завантаження. Вантаж у човні відповідає його максимальній вантажопідйомності. Додатково надувний човен до країв наповнено водою. Відстань від краю води до верху ПВХ човна становить 15 см.

Завдання колишнє: протриматися на воді протягом 4-х годин. Це – євростандарт. Скажемо одразу, що Ладья й надалі купалася б. Та тільки час підтискає, додому б... Завдання виконане успішно:

Сертифікується надувний човен Ладья ЛТ-310М – наповнюємо водою до країв

Кільовий надувний човен Ладья ЛК-450 сертифікувався пізно увечері. Його залишили "на десерт", як найбільший. Точніше, випробування розпочалися ще вдень.

Тест на стійкість: сім людей сидять на одному балоні. Сьомий представлений у вигляді вантажу. Охочих взяти участь в експерименті, як і раніше, небагато, все-таки тепліше не стає:

Кільовий човен Ладья ЛК-450 на євросертифікації

Зимове сонце давно вже вирушило на заслужений відпочинок. А човни ПВХ Ладья досі проходили випробування.

450-ка була завантажена до відмови з урахуванням того, що її вантажопідйомність становить 1029 кг. І після цього – наповнена водою:

Кільовий човен Ладья - сертифікація по СЄ човна ПВХ ЛК-450

Перед спуском на воду кожен човен зважувався, індивідуально та в комплектації. Комісія робила виміри зазначених у технічних характеристиках параметрів. Тільки після цього дійшло до басейну.

Звичайно, набагато простіше було б провести сертифікацію влітку.

Але... переможець народжується, тільки коли найсуворіші випробування поєднуються із жагою результату.

Надувні човни ПВХ Ладья - гідний вибір найкращих!